lördag 14 februari 2009

Hjärtedagen.

Idag har vi varit in till stan och firat N som fyllde år. Gott fika och trevligt sällskap.
I onsdags var jag på chakrabalansering. Det visade sig att jag hade väldigt dåligt med energi så hennes uppgift blev att hjälpa mig med det i första hand. Hon tankade mig på energi och sen talade hon om hur jag skulle fylla på mina batterier själv. Hon sa att vi visst kunde kolla igenom gamla låsningar och blockeringar men att det fanns något annat som låg närmare i tiden som bekymrade mig. Och så är det ju...Vi pratade om det istället. Jag skulle återkomma när jag kännde mig bättre för det andra.

"Det är egentligen inte klokt vad passande det är att det är Alla Hjärtans Dag i dag. Precis som om universum planerat in det. Tar du vara på energierna i dag kan du öppet och ärligt stå för dina innersta känslor. Utan att skämmas eller känna dig dum om du inte får det gensvar du förväntat dig. Eller få ångest över att du vänt ut och in på dig själv. Om andra inte kan acceptera eller vill förstå dig när du visar vem du är innerst inne och hur du känner, är det deras problem och förmodligen människor du inte ska ha i ditt liv ändå. "
Citat från http://blogg.passagen.se/rexlin/
En blogg jag verkligen rekommenderar om du är intresserad av astrologi.

1 kommentar:

linnea-maria sa...

Vad ni är gulliga! Kramar /linnea-maria