fredag 3 juli 2009

"Jag ser dig i en blommrabatt"

Varmt! Synd att jag inte har semester men det är iallafall skönt att vi har badplats tvärs över vägen. Den är väldigt liten tyvärr och ofta belarmad med saker.... Nåja...funderar på semestern, vi har inget planerat eftersom vi inte visste hur det skulle bli för P med jobb. Förmodligen blir det dagsutflykter, inga värre grejor.
Var förresten "provdocka" på en healingkurs i onsdags, det var ok. Trevliga människor. En av dom utbrast spontant: "Jag ser dig i en blommrabatt!" Nähä??!! :)Fikade med S och M på stan innan, det var också trevligt.
Nu känner jag mig slut, det är varmt och jag har lagt i en tvätt, röjt lite och ska strax diska ett helt gäng med matlådor. P är på hemväg med helgmaten. A ville ha tacos i kväll och ingen protesterade. :)

Inga kommentarer: