fredag 9 oktober 2009

Axelont.

I tisdags fick jag massage på jobbet och efter det gick jag hem och vilade. Sjukskrev mig resten av veckan faktiskt. Har ont i ena axeln, lika som förra året. På torsdagen var jag till min kiropraktor Ulf och han fixade både min onda höft och masserade lite extra runt axeln. Pratade med Faluhälsan och fick en tid hos en sjukgymnast på måndag. Det blir bra, då kan jag fråga om jag ska träna eller vila. Nu ska jag och Johannes snart hämta Amadeus efter skolan, vi ska passa på att handla först. Lite lugnare med bara ett barn :) Vi har Is hund hemma över helgen och på morgonpromenaden så cyklade J och det är en väldig skillnad på honom och A. Amadeus, han flänger omkring in på varenda stickväg och varken hör eller ser medans Johannes väntar in mig och hundarna, stannar när det kommer bilar och är mera uppmärksam och försiktig. Det är så härligt att se, så olika och ändå så lika :) Gullungar!

Förresten..ni behöver inte få underläggen i förra inlägget, ni törs skriva ändå :)

Inga kommentarer: