tisdag 8 december 2009

Trött i ögonen.

I söndags hade vi barnvakt och åkte till Valbo för att handla resten av julklapparna. Och vi fick väl med oss en del hem....det råkade slinka med en ny X-box också...:) Vi fick med en extra handkontroll och 4 st spel till ett bra pris. Ett spel är jag väldigt sugen på, får se när jag får tid till det.
Fick en Herman-deg av syrrans L när jag fyllde år och igår bakade jag den. Massa gott i tex rivet äpple, kanel och choklad. Den blev jättegod, helst varm, för vi kunde inte hålla oss från att provsmaka nästan direkt. :) Sparade en till som jag hoppas orka baka imorgon.
Idag skulle jag ha tagit svin-sprutan, men Faluhälsan hade inte fått något vaccin än. Tror jag tänker höra om vi får ta här på VC på torsdag em. Vi ska ha möte med skolfolket runt A då och VC ligger i samma byggnad. Har/tänker ni vaccinera er?
Annars då? Ja...tvättmaskinen som är vår familj snurrar på som vanligt. Var riktigt förbannad på barnen igår, det vanliga gnället uppblandat med lite för mycket stöddighet. Arrrrgh! Har verkligen inget tålamod alls just nu. Egen tid tack! Dels bara med mig själv och gärna göra något roligt ihop med P. Hoppas på bio i helgen, vill se Luftslotten som sprängdes.
Ont i ögonen nu...borde sova redan så jag orkar med hela veckan men halv nio känns lite tidigt.

1 kommentar:

linnea-maria sa...

Och nu har jag en herman hemma hos mig också :) ska bli spännande! Sköt om er! Hoppas ni får komma iväg på bio sen. Kram /linnea-maria