fredag 5 februari 2010

Det händer lite iallafall.

Ja...jag vet, det var längesedan.
Vi har fått ett godkänt borrhål, äntligen. Nu är en kille här och gräver ner slangarna och gör hål i väggen. Imorgon ska P och hans pappa börja riva ut panna och tankar. Hoppas att saker och ting flyter på bättre nu.
Har haft en tuff vecka...
Fan...minns inte vad jag skulle skriva...

Jo, jag lämnade in en massa ledighetsansökningar och fick allt beviljat! Gött mos. Både sport och påsklov ledigt och min Kretaresa. Ååå...blir det aldrig dags att åka? När det känns tungt och tråkigt så går jag in på den sidan och kollar på bildspel :) Antingen över hotellet eller över Agia Marina. Knäppt? Ja, kanske men det gör inget.

1 kommentar:

Annika sa...

Skönt att du fått ledigt... :D
Och att hålet är klart.

Låter inget skoj med en jobbig vecka... :(