måndag 5 december 2016

Sjuk



Ja, som jag skrev sist så blev jag sjuk, förkyld. Tyckte ändå att det var rätt ok på fredagen så på lördagen var jag med till innebandyn. Vi hade hand om kiosken ihop med en annan familj. Laget fick tyvärr stryk med 8-5, inget mål för J den här gången. 
Efter matchen åkte vi till stan och åt, hälsade på svärmor en snabbis och sen gick vi på bio. Vi såg Fantastiska vidunder och var man hittar dom, en spin-off på Harry Potter filmerna. Den var helt ok. 
Tidigt på söndags morgonen vaknade jag och var helt igentäppt i näsan och det dunkade i bihålorna. Tog nässpray och somnade om, snorade hela dagen sen. Blev hemma idag, måndag, också men imorgon hoppas jag att kunna gå till jobbet igen. 
Djuren är i alla fall glada när man är hemma :) Dom gillar att ligga och sova bredvid en...men även på andra konstiga ställen :)




Dom där skorna skulle inte jag vilja ligga och sova vid...men Franz verkar gilla dom.


Hanna ligger på kuddarna som prinsessan på ärten.



Och Katla hon sov på tvättkorgen :)

2 kommentarer:

Tomas Varg sa...

Fina foton. Krya på dig 😊❤️

Laila sa...

Hoppas du är på bättringsvägen nu! I förkylningstider är det bra att gurgla med vitlöksvatten ett par ggr per dag. Pressa två klyftor ner i ett halvt glas vatten och gurgla. Gör nytt vatten varje gång. Ger ingen dålig lukt i andedräkten men kan i bästa fall ta död på illasinnade virus!

Fina djurbilder!
Allt gott!/Laila