torsdag 11 oktober 2018

10 års bloggande



Ja...jag såg på facebook häromdagen att jag startade den här bloggen för 10 år sedan. Galet vad tiden går. Det senaste året har det varit ganska avslaget med bloggandet. Kanske ska jag sluta? Det finns ju så många andra forum nu. Men när tekniken funkar och jag har lust så gillar jag bloggandet.
Nåväl...några bilder..



Jag och Hanna tog en morgonpromenad i Prostparken och sen gick vi ut på udden vid Höganäsbadet.


Jag känner mig rätt mör....två veckor med huvudvärk nästan konstant. Både på jobb och hemma. Jag har motat den med spikmatta, massagedyna, tabletter och vila. Idag hade jag tid hos J för massage, så välbehövligt. Och det är alltid trevlig att träffa henne :)


Katla och Hanna...


 Hanna och Franz....


Knasiga katt!

Inga kommentarer: