fredag 23 januari 2009

Klippt.

Ok...stora delar av den här familjen har klippt sig nyligen. Här en bild på Amadeus innan. Lägg märke till orben mellan honom och teglet. Jag har nyss fått lära mig att orber är energibubblor som hjälper oss att "städa". Och då menar jag inte rent fysiskt :)

Efter...han hade inte tid med mig riktigt, spelade Lego Batman.


Jag och Johannes, inte så smickrande bild för mig, ser lätt drogad ut. Men ni får iallafall ett hum om hur frisyren ser ut, även om den är bättre när jag inte haft arbetsmössan på mig.


Johannes knasar sig.






Min gula brudorkidè...jo den är gulare i verkligheten även om den inte är knallgul. Mera åt lime hållet. Vad den har med klippning att göra? Inget, men den är fin :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det går bra det! Hur har du hittat till min blogg? Är det syster yster tro? Kram kram

Sofia Fahlström sa...

Gud va ni är söta!!!

Anonym sa...

Söta killar... :) Och du var snygg i håret... :)

Vilken fin orkidé :)

linnea-maria sa...

Hi hi vilka söta barn och söt mamma. Min O kommer väl aldrig att klippa håret igen. Hans är lika långt som mitt och växer som ogräs. Häftigt med en limefärgad orkidé. Ha en fin fin helg. Kramis /linnea-maria

linnea-maria sa...

Hallå! Nu har du en liten surprise inne hos mig. Ses i veckan. Kram /linnea-maria