tisdag 1 september 2009

Om?

Har åkt hem tidigare idag och igår och bytt av P. A har varit lite varm och har hostat så han har varit hemma från skolan. Tror han kan gå imorgon. Är rätt bråkig nu, lite överspänd. Själv blev jag så trött, hinner man ta en liten lur tro?
Undrar vad jag eg tänkte skriva om? *gäääsp* Nä....smyger till sängen så kanske jag får vila en stund innan någon upptäcker mig.

**********************************************************************************

Jo, jag somnade, som en klubbad säl. Jompe kom in och pratade med mig och jag fattade ingenting! Trodde nästan det var morgon igen. Vi var ute en stund i solen och nu leker dom snällt på sitt rum. Hoppas på en krångelfri läggning, A ska upp och till skolan imorgon.
Men ....min hjärna går verkligen på tomgång. Det blir inte bättre än så här idag :)

1 kommentar:

linnea-maria sa...

Det känns som om du skulle behöva lite vila, vännen. Kram /linnea-maria