onsdag 13 januari 2010

Första delen av veckan gjord.

Jaha, då har jag jobbat några dagar och det har gått sådär. Huvudvärk varenda dag, en dag var det till och med kräkvarning, men jag hann mota anfallet lite med en treo comp och spikmattan. Jag började veckan lite lungt och var med A till tandläkaren, som gick bra, inga hål eller nått. Däremot så hade han också huvudvärk när jag hämtade barnen. Han hade lekt Herre på täppan och säkert fått en och annan knuff. Han blev kvar på fritids-sidan och när jag och J kom ut så kom A storgråtande med blodig underläpp. Fått en annan kille över sig. Det var två trötta killar som landade i soffan när vi kom hem. Idag var vi till VC och barnen fick sin sista vaccinations-spruta. Det gick också bra, lite pip på J, han ville inte. Han vaknade nyss, gråtande och genomsvettig på överkroppen. Fick ny pyjamaströja och somnade om. Undrar om det var en vanlig svettattack som han har haft nån gång ibland eller om han känner av sprutan? Jag hade ju frossa och blev sjuk...hoppas inte J blir det.
Till något helt annat, när tänker kylan ge sig? Trött på att tokelda. Och bilen tjuter som en stucken gris när man svänger. Glad att P fixade motorvärmaren innan han drog på kurs.
Nä...ha det bäst, flodhäst.

Inga kommentarer: