måndag 31 oktober 2011

Lite höstfärg.


Det är inte bara grått och trist ute nu. Även om dom flesta träd har tappat sina löv så stoltserar rosorna med vackra höstfärger. Fast bilden ser lite fadd ut..undrar om det är någon inställning på mobilen? Får kolla det.





Känner mig mer och mer säker i mina funderingar kring framtiden...även om det är osäkert ;) "Gör det som får ditt hjärta att sjunga" eller varför inte " Du ska satsa där det går lätt, inte där det finns motstånd"

Fast i skrivandets stund känner jag ett visst motstånd...från mina barn. " Ska bara" och "inte nu" är fraser som används flitigt ikväll. Och precis just nu så har dom börjat klippa ut bilder ur en katalog och har så roligt att jag inte har hjärta att avbryta. Snart nog är dom osams eller börjar tjafsa om något och då....vips, så får dom gå och borsta tänderna :)

Inga kommentarer: