söndag 30 oktober 2011

Försök till presentinköp.


Trots att jag fortfarande inte mådde så värst prima så åkte vi till Valbo igår. Det är/var nästan enda chansen vi hade att köpa present åt A. Som inte kunde bestämma sig för någonting... vi hade sagt att han kunde önska sig något till sitt rum, tex en cd-spelare. Men... nä... han visste inte. Så vi har fortfarande ingen "speciell" present. Vi fick iallafall med oss några leksaker till present och jul. Barnen fick nya sänglampor och jag en bakform och dynor till köksstolarna. Och förmodligen en massa annat... Det gick ganska bra men jag var rätt slut mellan varven. Och idag får jag inget gjort och undrar hur fasen jag ska orka jobba imorgon?
Hade tänkt städa undan i helgen så det är lättjobbat till helgens födelsedags fika för A. Meeeen..... det händer inte mycket. Pustar och flämtar för minsta lilla. Nu får det vara nog!

Inga kommentarer: