tisdag 20 november 2012

Vilat.


Varit hemma måndag- tisdag, kroppen säger ifrån. Mest höger hand, armbåge och axel som inte vill vara med, får nästan som krampkänsla i handen. Men även nacken krånglar. Jag borde börja träna på gym igen... Nu har jag i alla fall ätit mina inflammationsdämpande tabletter och vilat. Och då menar jag vilat... jag har inte gjort ett skit. Inte ens sett på film och bara läst lite lite i en bok. Ska gå och jobba imorgon är det tänkt.
Tycker det är väldigt bergochdalbanigt i humöret just nu...drygt, ligger hellre på en lugn, normal nivå. Men det här året har inte varit normalt. Känns som om jag bara längtar...väntar....på något annat, något större och meningsfullare. Jag vill råda över min egen tid. Helst som ekonomiskt oberoende :) Skulle inte ha några problem alls att fylla mina dagar med roliga saker :) Nåja....nu ska jag plocka fram kläder, gympagrejor och skriva handlingslapp till imorgon. Slut på lite allt möjligt i skåpen.
Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Tomas Varg sa...

Tråkigt att du har ont :( Hoppas det blir bättre snart! Tror du väntar på att få följa med mig ;)

linnea-maria sa...

Vet du Annica. Jag har faktiskt undrat när du skulle ta och vila dig egentligen. Du skulle behöva vara hemma och ta igen dig ännu längre. Du kämpar så hårt och är så duktig, men gör det inte för länge. Ta hand om dig. Kram