söndag 28 juni 2009

Dosor?

Så var helgen slut igen...va fort det går. Vi har inte fått något "nödvändigt" gjort men vi har solat och badat och bara varit. Iallafall i lördags. Idag hade vi barnvakt och åkte på shoppingvända. Jaaa...jag veeet....fint väder och åka och handla. Men...ja...vi kände för det. Fick en massa med oss hem och konstigt nog mest kläder till P!!! Blev både kläder och lite annat bla tyg till kökssoffan och två kuddar med en stor stjärna på. Vi hade tänkt komma iväg i tid så vi skulle hinna bada lite också men det blev inte så. Tur barnen var ner till sjön två gånger med svärmor. Nu borde jag göra matlådor men jag vill inte....orkar inte. Äter på jobbet och det kan P göra också. Jo....för han ska jobba tre veckor nu. Först var det bara två men nu hade dom frågat om nästa vecka också. Hmm...sa dom inte upp honom??? Men det är ju bra för oss förstås. Klockan är bara 20.00....ska jag göra dosor ändå? *suckar* Nee...eller...äh....vet inte, vi får se.

2 kommentarer:

linnea-maria sa...

Ja det där med trista matlådor har jag gett upp. Det blir en allevobar eller stor sallad.
Ha en bra vecka! /linnea-maria

Trollmor sa...

Jag tycker inte att man är så sugen på att laga mat överhuvudtaget nu i värmen, hellre något kallt... som glass ;-)
Roligt med en lyckad shoppingtur.
Ha en fin helg,
kram Trollmor