måndag 6 oktober 2008

8år tillsammans!

Jaha, efter vissa påtryckningar så berättar jag väl om filmen då.
Igår var jag och Peders syster och mamma och såg Mamma Mia. Filmen var helt ok, väldigt mycket tjejfilm men bra iallafall. Min första tanke var: jag vill också ha kompisar! Coolt....
När jag kom hem så gick jag raka vägen till kylskåpet och öppnade en öl. Längtat efter den hela helgen! Iskall och smaskig. Med björnkorv till. Så ja....jag drack öl på söndagkväll men bara en :)
Idag har jag och Peder 8årsjubileum!!! Herregud! Vart tar tiden vägen? Vi firade med tacos och prinsesstårta till efterrätt. Peder fick även Bo kaspers nya skiva av mig som passande nog heter: 8.
Tycker du att du har läst det här förut? Då har du förmodligen Lunar! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till er på 8 årsdagen!!! Stor Kram!/ sofia