fredag 17 oktober 2008

Blommor.

I ett förhållande måste man både ta och ge. Min kära sambo har tjatat om att få köpa en 145 som han tittade på i Uppsala när jag var borta. Vi skulle ha en mindre,nyare och roligare bil. HUR kunde det bli en volvo 145 från 1971? Ja, jag har gett med mig. Köp bilfan då! Jag åker passat jag. Jag hoppas ju att han ska inse att det inte är så kul. Men han blev jätteglad när jag sa ja och när jag kom hem igår så stod det en bukett blommor på köksbänken. Inköpta på vår blommaffär och inte från matbutiken. Inget märkvärdigt men ändå. Ja, ni kan ju få se en bild förresten, data är underbart. Så imorgon ska han och en jobbarkompis åka och hämta den. Jag hoppas verkligen att det inte blir något krångel för till kvällen har jag köpt biljetter till Rallybrudar och hans mamma ska vara barnvakt. Just nu är barnen rätt bråkiga och jag undrar hur jag ska få dom i säng. Dessutom så står tvn på....jag spelar in hockey åt Peder. Leksand ligger under just nu, det står 4-2. Jag är så snäll..... Jag och barnen har ätit pizza och druckit cola och på jobbet åt jag rotfruktsgratäng till köttet. Undrar hur jag mår imorgon? Inte van vid så mycket kolhydrater. Lite brukar gå bra men det här känns som lite för mycket.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad ljuvligt! Jag önskar mig en kille som köper blommor ofta! Det är så fint tycker jag.