lördag 3 april 2010

Chokladtävling.

Tänkte försöka vinna lite choklad i den här tävlingen, choklad är ju aldrig fel!
http://chokladbloggen.blogg.se/2010/march/pasktavla-med-chokladbloggen.html

Har aldrig läst på den sidan förut men den verkar intressant!

Annars så gör vi ingenting....ätit en massa såklart men inte så mycket godis...än. Drack lite gott igår också och kollade på Bröllopsfotografen och Couple resort. Dagen innan såg jag på Sommaren med Göran. Måste passa på att se lite filmer som jag aldrig hinner se annars. Idag har jag bara gått med hunden och övat bokstäver och skrivning med J. Barnen bara bråkade så A fick vara med P i garaget och J fick stanna uppe med mig. Nu ska jag iallafall skärpa till mig och gå och skala potatis till gratängen.

1 kommentar:

linnea-maria sa...

mm choklad är alltid rätt :)
Vi har ätit för mycket och ätit godis och druckit Johans egenkomponerade after eight drink. Han håller på att blogga om den nu så håll utkik efter receptet. yummy!! Kram/Therese