torsdag 6 maj 2010

Sjukt trött.

Det verkar inte bli så mycket bloggande den här veckan heller... Jag är så sjuuukt trött på eftermiddagarna. Orkar knappt ta mig för att göra någonting mer än det allra nödvändigaste och gå en sväng med hunden, kanske :) Nu rycker det i ögonen av trötthet och kanske lite ilska. Barnen var väldigt omständiga och tramsiga vid kvällsmat/ tandborstning.
Vi var iallafall in till Hab på tisdagen, A skulle kolla blodtrycket,vägas, mätas och så pratade vi om hur det har gått med medicinen. Snabbt avklarat.
Igår, onsdag, var vi på dagis och hade samtal om hur det går för J. Dom tyckte att han var en go unge med mycket funderingar.
Imorgon kommer det en kille och ska titta på vad ett fönsterbyte kan kosta. Och jag ska klippa mig.... ångest! Har ingen aning om hur jag vill göra. Fortsätta spara ut längden eller klippa kort igen. Bah! Men först ska jag klara mig igenom ännu en dag på fabriken...
Så här fint kan det bli av avklippta grenar från äpple och prydnadsapel. Hmm...dom rosa blommorna syns knappt på bild ser jag, ni får tänka er dom :)

Inga kommentarer: