onsdag 29 september 2010

Badboll i magen.


Det känns som om jag har svalt en badboll..... Tog en treo comp på jobbet idag och efter det känns magen hur stor som helst. Ja..nu är jag ju tjock ändå men ni fattar. Hoppas det har gått över till imorgon.
Hämtade mina barn hos" syskonkompisarna" på vägen hem och sen drog P på hockey direkt. J har mest spelat och A har kört radiostyrd helikopter ute. Tyvärr så hamnade den på verandataket och han blev ledsen när han insåg att vi inte kunde få ner den. Efter en massa gnölande och tårar så bubbade jag och han fram stegen och lyckades få upp den till taket så han kunde klättra upp och hämta den. Glad son igen.
Jag har packat lite och gjort en handlingslista, tjejhelg på g. Har även plockat undan kläderna som jag köpte av en tjej på jobbet, mest till A. Och tvättat en maskin med blå/svart, som vanligt. Nu har jag lite annat pyssel att ta tag i. Ses!

1 kommentar:

Tompa sa...

Vad skönt att helikoptern kom ner igen :)