torsdag 7 oktober 2010

10 år ihop!

Igår eller möjligen i förrgår så hade jag och Peder varit ett par i 10 år! Datumet är inte riktigt fastställt... :) 10 år... ibland känns det som mycket längre och ibland som alldeles nyss. Men en sak vet jag säkert, jag är inte klar med honom än. Finns massor jag vill se, göra, uppleva tillsammans med honom och våra barn. Jag älskar dig Peder!

Vi firade inte våran dag direkt, tar det i helgen. Istället var vi till Borlänge och handlade kläder. Mest till A, han behövde en hel massa. Och vi fick en del med hem, både till honom och till mig och J. Mest nöjd över mina jeans och As jacka. Vi åt på Max innan vi började shoppa, jag åt ett originalmål...fan va äckligt. Glömde att jag inte gillar dressingen :(

Skrev ett långt inlägg om hur vi människor är mot varandra.....men kände inte för att publicera det. Så ni får själva fundera på hur ni beter er/ blir bemötta :)

2 kommentarer:

Bror din sa...

Va? Har det redan gått tio år? Jag kommer så väl ihåg det. Du och jag snackade om snygg-Peder på fabriken. Jösses! Med ett stort grattis till er på 10 års jubileumet :) KRAM

Annica sa...

Tack T! Tiden går fort när man har roligt :)