lördag 23 juni 2012

Midsommardagen 2012.


Ja, vi kör samma slappa inställning idag, skrotade runt lite på morgonen, jag var till affären och vissa sov väldigt länge. Sen packade vi fikakorgen som idag var en plastpåse :) och åkte en sväng. Ville åka fyrhjuling men jag kände att jag inte hade klarat det. Och åker vi bil så kan Hanna vara med också. 


 Den här godingen mötte mig i morse....



 Och här hamnade vi....anrikningsverket i Vintjärn.



Sen stannade vi vid en bäck för fika och midsommarpuss!


När vi kom hem igen så försvann P och A ner i garaget på en gång. P skulle måla fälgarna till golfen och A slipade på en träbössa. J gjorde illa sig lite vid studsmattan och gick in till tv.n. Jag och Hanna gick en vända i trädgården innan jag började med maten. Morbror K-Å kom och fick lite skrot till sin bil. Vi åt och nu är alla killarna i garaget och jag smet till datorn. Fast jag har nyss hängt en tvätt och lagt i en till. Japp, här jobbas det på midsommar :)



Favorithörn...borde göra klart resten av den här rabatten...någon gång ;)

1 kommentar:

linnea-maria sa...

Din favorithörna är så fin!!
Åh ni är aktiva. Jag har inte gått många meter denna helg, fy farao och nu sätter vi oss o äter chips :P