torsdag 7 september 2017

Vi draaaar!


Japp! Jag och min syster lämnar landet för ett tag. Vi åker till Kreta, Agia Marina och ska bo på Kambos Village G D´s Hotel. Det hotellet ligger granne med dom tidigare hotell jag har bott på där. Det är bra...då hittar vi överallt :) Fast eg tänkte vi åka någon annanstans för att se något nytt. Men sista minuten resorna flaxade iväg fortare än ett gäng tjuvaktiga skator. Men det är ok, vi gillar båda Agia Marina som semesterort. Fin strand, lagomt med affärer och restauranger, inget direkt partyliv att tala om men ändå ingen sömnig pensionärsort. Det blir bra.
Behöver det här känner jag. Fast just nu vill jag helst gå och dra något gammalt över mig... huvudvärk såklart och mår lite sådär. Hunden också...hon äter gräs och kräks. Kul kul...
Nä, gå och duscha så jag får slänga ned det sista i väskan.
Ha det!

5 kommentarer:

Laila sa...

Hopas ni får en skön vistelse!
Ha det gott !/Laila

Bosse Lidén sa...

Önskar dig en härlig tripp då du får landa och ladda ny energi.

Vargen sa...

Blev riktigt avis på dig. Trevlig resa <3

Hanna sa...

Hoppas att du haft en riktigt härlig resa!

Fru Martinsson sa...

Låter underbart!! Hoppas ni har en fantastisk resa!!