onsdag 1 oktober 2008

Ont, det gör ont.

Idag blev jag utlånad till ett annat team på jobbet. Fösta maskinen som jag var på är ok men den andra...djävulens påfund. Äh, eg är den inte så illa men man får ont av att vara där när man inte är van. Jag har alltså kört "påsmaskinen" som fyller era refillpåsar med tex tvättsåpa eller bliwtvål. Och påsarna ska ner i kartonger, fort går det och trångt är det i kartongen och hinner man inte med så ramlar dom ner. Dom andra stationerna på maskinen är ok. Men nu värker min axel, mina armar och mina händer. Skit.
Nu på kvällen har jag inte gjort något särskilt, bara det vanliga. Lagat mat, eldar, matat barn, borstat tänder, läst saga och plockat fram kläder till A inför skolan imorgon. Dom skulle på bio, kul för dom små liven. Sen så har jag sett Idol, söderläge och top model...samtidigt.
Och Peder han är på hockey....och jag borde gå och sova. Är faktiskt lite hungrig. En lchf-anpassad sängfösare kanske? Ost och en skinkskiva vore lagom.

2 kommentarer:

Sofia Fahlström sa...

Annica! Du måste göra en profil =) Kul att du också finns här nu! KRAM!

Anonym sa...

nu har jag hittat din blogg :)
kram Susanne