lördag 22 januari 2011

Hunsenmorgon.


Så här såg det ut för en liten stund sedan, ca 08.30.

Trött.... Igår somnade jag på spikmattan, kanske en halvtimme. Och såklart kunde jag inte sova sen när det var dags, fast jag la mig rätt sent. Jag såg på Lets dance, läste bok och sent omsider kom jag på att jag hade min halva vitlöksbaguette från Vivo i Hosjö kvar. Och eftersom magen knorrade så värmde jag på den och njöt. Så himla goda! Men...nu är jag trött, haft J i sängen och P kom ju hem vid 07.00 snåret så då vaknade jag till. J gick upp och jag försökte sova igen...gick sådär. Barnen var rätt högljudda och tjafsade om något, lika bra att gå upp.
I dag var det meningen att J skulle gå på kalas men eftersom han har varit hemma från dagis och fortfarande hostar lite så blir det inget. Men jag tror att det är ok att han är med till Ps pappa, han har fyllt 60år och vi ska dit och fika på eftermiddagen när P sovit klart.
Tänkte skriva något mera men jag minns inte vad det var....jag kanske återkommer senare :)

1 kommentar:

Vida sa...

Ja, den där spikmattan har man ju lyckats somna på några gånger :)..

Kramar