lördag 5 mars 2011

Johannes 6 år! Säkert! och Ludwig Bell.



Igår fyllde minsta människovalpen 6 år. Helt otroligt vad fort åren går. Vi hade bara släktfika igår och det var väl eg mest Ps släkt som var representerad. För vi var till syrran på fredagen och firade L som fyllde 11 år! Och då tog vi J på samma gång där. Och min mamma var barnvakt här på kvällen för då åkte jag och P till Gävle. Vi såg Säkert! som hade Ludwig Bell som föråkare på Spegeln. En ganska liten lokal med både sittande och stående publik. Mysigt för man kommer så nära. Spelningen var bra, bättre än jag hade förväntat mig och Annika kändes väldigt äkta och jag tror dom hade lika roligt som vi. Vi åkte in på McDonalds på hemvägen, hungriga, för en snabburgare och jag drack en milkshake, det var längesedan.
Så idag vet jag inte.....jag sov länge. Det är ju fint väder så vi borde väl pallra oss ut och få lite sol på näbbarna.

Inga kommentarer: