söndag 25 november 2012

Ärkeänglakurs i rosa toner.



Ärkeänglakurs hela helgen :) Det var mest änglarna Chamuel och Sandalphon som var med oss men även andra änglars energier såklart.
 Chamuel: Att utveckla sin kapacitet att ge och ta emot kärlek, att finna en balans. Att läka och befria från jordisk kärleks rädslor och sår. Att utveckla hjärtchakrat, hjälp att finna ditt högsta perfekta arbete eller uppgift. Färgerna är aprikos, rosa, lila och ljusblå.
Sandalphon: Rensa bort rädslor och blockeringar i den fysiska kroppen så att man kan vara i kontakt med sina förmågor. Att hitta sin andlighet och våga leva i den, hjälp vid andlig förvirring och att leva sin sanning. Färgerna är sandbeige och turkos.


Chamuels färger :)


 Själv var jag rosa :)

Precis som förra gången hade vi vägledda meditationer när L går ned i lätt trans och guidar oss. Vi har tittat på tidigare liv, mött guider, fått insikter om vad vi vill göra i vår andlighet osv osv. Vi varvar meditation med prat och frågor, mat och fika. Mina två starkaste upplevelser hade jag mellan meditationerna. Igår efter sista meditationen spelade L en fantastisk sång och vi skulle bara lyssna på texten och blunda. Plötsligt kände jag hur jag hade energier omkring mig och kände av att det var mina guider, 4 st. Det var så starkt och så lugnt. När deras energi drog sig tillbaka var mamma där! Hon sa att det gick ju bra :) Jag ville prata men hon sa att vi skulle ses imorgon. Och idag hade vi en liknande stund där vi bara satt i stillhet och då bad jag om hjälp, att mamma skulle få komma. Och det gjorde hon, men inte lika tydligt, fast känslan var starkare på något vis. Hon hjälpte mig även under en meditation :) Underbart! Hela helgen har varit bra fast det är jobbigt ibland.

Svärmor var här och barnvaktade hela dagen igår och det är jag så tacksam för!Och när jag och J var på väg hem stannade vi på Kupolen, hon skulle bara snabbt göra ett ärende. Gick förbi en kille i 9-10 års åldern. Jag hajade till och tittade lite extra på honom. Jag frågade J om han inte såg lite "bort-tappad" ut? Jooo... så vi gick fram och frågade. Och mycket riktigt, han hade tappat bort mamma och syrrorna. Så J gjorde sitt ärende medan jag var med honom ner till Icas förbutik där dom ropade efter mamman. Som var så tacksam att han hade fått hjälp. Han hade väl kommit tillrätta till slut ändå men det kändes skönt att kunna hjälpa till. Nu är jag helt tom i skallen känner jag...äta kvällsmat och tjuvfika lite :)

Mera rosa!

2 kommentarer:

Tomas Varg sa...

Tycker det är jättekul att du får kontakt med din mamma. Det här gillar jag, det är spännande :)

Vida sa...

Låter som en magisk helg.. tänk att du fick kontakt med din mamma. Jag har inte varit sugen på att komma i kontakt med någon av mina bortgångna.. vet inte varför men kanske skrämmer det.. men nu får jag en del tecken i den riktningen. Kanske vill de komma i kontakt med mig, då blir frågan vilket medium man ska vända sig till.. för man vill ju ha någon seriös.. vi får se om det blir något med det.

Kramar och lycka till på din änglastig