torsdag 14 november 2013

Att fortsätta på den inslagna vägen.


Idag har jag haft huvudvärk precis hela dagen, mer eller mindre. Mer på jobbet och lite mindre efteråt. Vägrade gå hem och vara sjuk för jag hade en tid inbokad hos Fröken L. Hade en bra sittning, det blev rådgivning med "kortlek" idag. Lade kort som visade Nuet, vad jag har omkring mig och vad jag behöver jobba med för att komma till Framtiden så beredd som det bara går. Att våga tro och lita på mig själv, att hitta ljuset inom mig, att hitta glädjen, lekfullheten och vissheten...ingen lätt uppgift direkt :) Och så pratade vi om lite tips och trix, övningar och om hur anhöriga kan reagera på det man gör eller tror på.  Men nu tänkte jag försöka meditera en stund och sen sooooova.




Tänkte det var längesedan ni fick en bild på min jobbutsikt. :)


Och hemma, taget från postlådorna.

3 kommentarer:

linnea-maria sa...

Annica, det är så ofta du säger att du har ont i huvudet. :(
Jag hoppas att du tar hand om dig och är rädd om dig. Jag hoppas att du ska hitta något snart som är du. Många kramar och trevlig helg <3

Annica sa...

Ja , tyvärr så blir jag inte av med den... Och som du säger: dags för förändring :) men när..?

Annica sa...

Ja , tyvärr så blir jag inte av med den... Och som du säger: dags för förändring :) men när..?