måndag 24 mars 2014

Helgen...lite snabbt.


I fredags var det skoldisco för killarna, juniorhockey för sambon och lets dance för mig. På lördagen åkte vi ( alldeles för seeeent ) till Gävle och Valbo. A provade lite olika cyklar, J fick nya skor och vi köpte äntligen en möbel att ha tv:n på. Inne på Ikea så såg jag mediumet Pierre Hesselbrandt,han är bla med i Det Okända,  kul tyckte jag som ju gillar sånt. Väl hemma igen så skruvade vi ihop stommarna men sen blev klockan för mycket. På söndagen var jag ut i trädgården en stund, klippte lite visset och planterade lökar av snödroppar som jag fått av en tjej via fb. Hon ska få pelargoner av mig :) P skruvade dit dörrarna på vitrindelen och borrade hål för alla sladdar i bakstycket på tvdelen. Barnen hjälpte mig lite men mest cyklade dom eller lekte. Så...det var helgen i snabbversionen.




Barnen klipper ner plymspirean.


Några blåsippor vågade sig fram.


Katla spanar in nya möbeln. Ni får se bättre bilder sen.

1 kommentar:

Tomas Varg sa...

Åh, älskar Katla <3