måndag 3 mars 2014

Matlåda vs tv:n.


Känner mig grå och uttjatad...huvudvärk och ilningarna i höften fortsätter. Borde boka tid både hos kiropraktorn och frissan. Det ordnar sig....sen...
Var på kalas hos syrran i helgen, L fyllde år och nu i veckan fyller ju våran egen J år igen. Hela nio stycken faktiskt. Så i helgen blir det fika och kalas. Jag borde städa men har ingen lust. Vill helst gå och se det nya avsnittet av The walking dead  eller möjligen ett Nashville- avsnitt ;) Gosa ner mig i soffan under en filt. Men nä, jag ska gå och göra matlåda. Jag och barnen åt bara korv med bröd i dag och det vill jag inte ha i lådan. Så matlagning och hänga tvätt sen kanske tv. Ha det gött alla!



Min spindellilja har blommat, nio blommor den här gången. Och doften är lika underbar som alltid, vanilj...mmmm....

Inga kommentarer: