onsdag 16 april 2014

Lite av varje..


Dåligt med uppdateringar här...

Händer inget särskilt... gläds åt varje ny fågelart som kommer hem igen tex bofinkar, sädesärlor, koltrast och den lilla söta rödhaken. Gläds även åt allt som börjar komma upp i rabatt och natur, även om det går lite långsamt :)




Katla leker med en död gnagare... och Hanna undrar vad hon gör.


Usel bild på fåglar...men det är iaf fru domherre, bofink och rödhake.

I söndags tog jag och P en vända på den ena fyrhjulingen själva, barnen var hemma och spelade. Vi stannade vid en bäck och provvaskade guld, hittade såklart inget men man får ju öva på tekniken i alla fall :) Och bäcken var så vacker inbäddad i mjuk mossa och med små vattenfall här och där.





I går så träffade jag en gammal klasskompis, numera pappa till en av Js kompisar :) Han gav mig en Access BARS behandling som är en sorts omstart av hjärnan, för att rensa ut gamla tankespår osv. Otrolig känsla efteråt, som om mitt medvetande hade expanderat och rummet kändes luftigt och stort. Vi får väl se om några dagar om det gett någon effekt. Han fick healing av mig och den var extra allt...det gick fort och var intensivt. Både han och jag kände att det var många med och hjälpte till :) Roligt att utbyta erfarenheter av healing osv.


Månen var så fin på vägen till jobbet idag och så här såg det ut över Runn när jag kom fram. 


I påsk blir det läsning! Kaffe med Rån har jag lånat av en kollega och dom andra är beställda på Adlibris.Hoppas verkligen att Släkten böckerna är bra. 


Min farmors gamla kycklingar. Hon hade inte tagit ut dom ut förpackningen utan hängde upp dom som dom var :) Vi tyckte det var lite knasigt på ett roligt sätt och när hon gick bort sparade mamma dom. Och nu när mamma gick bort så sparade jag dom :) En har lyckats med konststycket att vända sig upp och ner.



2 kommentarer:

Tomas Varg sa...

Kul med kycklingarna. Synd att ni inte fann något guld ;(

LINDA sa...

Jag gläds också åt alla fåglar. I veckan har jag sett kärrhöken och hört storspoven - lycka :D

Kram och glad påsk!
//Linda