måndag 19 september 2016

Dimma och ljus.



Dimmigt? Ledig? Bara att galoppera ned till stranden och hoppas på fina bilder. Men nä...det var lite väl dimmigt. Idag har jag mest varit dimmig i skallen. Huvudvärk nästan hela dagen, det är så jäkla tråkigt....milt sagt.




Idag såg det ut som på bilden över och under den här texten....:)



Härliga solrosor! 

Igår firade vi pappas födelsedag med fika och P blev kvar där och tittade på hockey. Jag och barnen åkte hem och en underbar måne vägledde oss. Jag hade fixat i Lillstugan innan vi åkte och nu bytte jag om och gick ut dit. Jag hade en liten invigningsceremoni bara för mig och mitt andliga team :) För att markera att stugan är MIN nu och för dess syfte. 


Dom här lyktorna köpte jag för längesedan....såg för min inre syn hur dom brann på en vit spiselkrans men jag visste inte riktigt vart, hur eller varför. Nu tände jag dom för första gången. 

Ni har ju läst att jag har grejat i Lillstugan....det kommer ett inlägg om det snart :) 
Allt gott!



Änglar finns överallt.


2 kommentarer:

Laila sa...

Fina höstbilder!
En egen lillstuga! Lyxigt! Nu har jag mina örtagrejer lite varstans i bodar och på vinden. Tänk att kunna samla ihop allt och göra fint dessutom...
Allt gott!/Laila

Tomas Varg sa...

Otroliga foton som vanligt och fina lyktor. Typiskt 71:or att vara dimmiga i skallen ��