tisdag 29 november 2016

45...


I lördags slog min tideräkning om på ett nytt varv...jag fyllde 45 år. 45 år...? Hur gick det till?
I alla fall...min syster, hennes man och min pappa var hit på fika. Lugnt och stillsamt, precis som jag vill ha det :) 
På söndagen var jag och J iväg på match, dom vann med 11-6 och J gjorde 1 mål. Innan matchen så fick vi stå ute och frysa, först kom aldrig den som hade nyckel och när han väl kom så fick dom inte upp dörren iaf....svinkalla vindar ven kring oss och det var skönt att få komma in. 
Måndag igen.... och min andning som krånglat var väl lite bättre så jag var på jobbet. Men det var drygt.. Var till svärmor efter jobbet och fick min dragkedja lagad och sen handlade jag mat. Vilket var en pärs...hade nästan panik inne på Maxi, fick skärpa mig att andas lugnt. Hemma igen så börjde jag snora, det gjorde ont i bihålorna och på natten hade jag som frossa. Men fortfarande ingen feber. Bara att stanna hemma igen....men nu hoppas jag att andningen ska bli ok igen när jag blivit frisk. Idag har jag mest sovit eller vilat, lite piggare mot kvällen men huvudet känns tungt och det blir nog sovning snart igen.





Blev vita julstjärnor i år.




Tog mittboken på vår pockethylla på jobbet....tittade inte så noga. Insåg att det var en serie så jag köpte den första och sista till mig själv i present :)


3 kommentarer:

Tomas Varg sa...

Typiskt 71:or att fylla 45 år i år
Men jag måste ha varit trött efter all natt-arbete. Jag har missat din födelsedag 😢
Men du kanske inte vill ha en massa fb-grattis?
Men GRATTIS i efterskott, söstra mi 🌹❤️

Laila sa...

Stort grattis! Halva livet kvar! Själv närmar jag mig de åttio...
Kram/Laila

Vida sa...

Grattis i efterskott <3.
Vilka härliga bilder, som du fångar stämningar.
Kramar från Liv