söndag 29 september 2013

Lite nytt...


Hej hej!

Lite klent med uppdateringar men vi har annat för oss.Eller så händer det inte så mycket :)
Vi har i alla fall beställt en soffa som har 6-8 veckors leveranstid så nu har vi en låne -soffa, en fåtölj som varit min morfars, ett gammalt glasbord och tv:n på vår buffè. Snyggt och väldigt "inne" ;) Men vi har en sproilans ny mega-tv! Den gamla med tillhörande bänk står uppe i barnens hall nu. Letar något annat att ha tv:n på och ett nytt bord. Ska bli skönt när alla möbler är på plats och det är klart på riktigt. Det fattas fortfarande gardinstänger och kaklet vid kaminen. P började men fixet var gammalt och sen kom tv-installationen och flytta omkring allt emellan. Igår kväll hade vi första fredagsmyset i vår låne-soffa, med chips, läsk, godis och Furious 6. Bra bild och ljud :)
I går morse så sträckte jag mig i duschen, kändes inte så farligt först men det blev värre och värre. Och idag kan jag inte andas i vissa lägen för det krampar liksom ihop. Drygt och ont. Jag har massor att göra! Både inne och ute. Försöker greja lite försiktigt, tror inte det blir bättre av att ligga stilla.



Två svanar från en promenad tidigare i veckan.


Harungen hoppade omkring på parkeringen inne i Falun när jag och J kom hem från healingcirkeln sist. Lite sent på säsongen va?


Hanna ligger mitt i röran, då är hon med och vet att vi inte glömmer henne i fall det är en flytt på gång :)


Som ni ser så fattas det klinkers, men teglet är vitmålat, golvet slipat och tapeterna uppe. Dom är vita och metallic-randiga. Svårt att knäppa bra bild på dom. Ni får se mera bilder sen.

Inga kommentarer: