onsdag 26 november 2014

Födelsedag och trance-frågestund.


Hej på er! Idag är det min födelsedag men det bryr jag mig inte så mycket om. Jag har tom glömt att öppna mitt paket! Det kan förstås bero på att jag vet vad det är i det :) En bok såklart, Nyckeln, sista delen i Engelforstriologin. Vi firade med pizza och tårtbit innan A åkte på bågskytte och P åkte till en vän för att se hockey på tv innan jobbet.






Igår hände det desto mera spännande saker :) Först så träffade jag min vän L på stan, vi fikade  och pratade innan vi åkte till Borlänge. För på Fröken Ls Beröringskällan så höll hon en frågestund med andevärlden. Hon går in i ett förändrat medvetandetillstånd sk trance och så " håller hon sig ur vägen" och låter andevärlden tala genom henne.Så imponerande! Jag är jättejätte nöjd med mina svar.... och nervös :) Vi var 17-18 st tror jag och några går på cirklarna och andra var helt okända. Känslan när det är ens tur och energin är helt riktad mot den egna personen är mäktig tycker jag. Man kan känna det på olika sätt, bli nervös, inte få fram frågan, få hjärtklappning, må illa osv. Eller inte känna något alls. Jag blir oredig i huvudet och funderar på hur jag ska ställa min fråga och när det är min tur så blir det som det blir ändå :) 


Fick en söt ängel av L, tack tack!

2 kommentarer:

Tomas Varg sa...

Jag gratulerar dig här med. GRATTIS :) Tårtan ville jag sluka, såg jättegod ut. KRAM SÖSTRA MI

Vida sa...

Grattis i efterskott!!! Varmaste kramen från Liv