fredag 27 maj 2016

Att kommentera....



Vet ni vad...ni får väldigt gärna lämna en kommentar till inläggen om ni vill. Man behöver inte ha ett googelkonto osv. 

Längst ned efter varje inlägg så står det antingen : Inga kommentarer eller 1 (eller flera) kommentarer.

 Om man klickar på det så kan man läsa vad andra har skrivit och även skriva själv.  Det kommer upp en ruta där det står Lämna kommentar, då skriver man vad man vill i den .

 Sen väljer man en identitet i listan under. Där kan man tex välja Anonym och då skriver man om man vill i kommentarsfältet vem det är ifrån så jag vet...annars skiter man i det.

  Eventuellt måste man klicka i rutan där det står: Jag är inte en robot...det är för att jag ska slippa en massa skräp.

 Sen väljer man: Publicera kommentar och vips så har man lämnat ett litet spår efter sig som glädjer bloggägaren. I det här fallet mig :)



Stort tack till:

Ensamma vargen

the adventure of life

Fagerdala trädgård

Hemkära Hanna

Naturliga ting trädgårdsblogg

Linnea på landet

för att ni lämnar kommentarer hos mig så det inte blir helt dött här :)

Visserligen så är jag ingen kommentarsjägare eller vill att alla ska läsa min blogg men det är ändå roligt med lite respons.

Det här med att ha många läsare tex....jag skulle kunna dela min blogg på FB och ragga läsare...men jag vill inte :) Jag skriver mest för att det är så roligt. Älskar att gå tillbaka och se vad vi gjort, vilket år det hände osv. Men...ni som ändå hittat hit får som sagt gärna lämna ett spår efter er någon gång. :) Uppskattas!

3 kommentarer:

Tomas Varg sa...

Stort tack själv :)
Jag gillar din blogg så jag kommenterar gärna :)
Ha en fin dag. Ses (kanske) på måndag :D

Anonym sa...

Hej! Jag har följt din blogg nu ett tag. Alltid lika roligt att få läsa om det du skriver. Vilken intressant resa du har gjort och vilka fina bilder du har visat, som alltid. Vi syns. Ha en skön dag. Hoppas att nacken blivit bättre. Kram ☺ �� Elisabeth

Vida sa...

Klart man vill ha lite respons.. och tack för alla dina kommentarer hos mig också. Däremot så är det så att det är nåt med inställningarna i den här blogglayouten (eller om det är min dator) som gör att jag inte kan kommentera direkt hos dig utan alltid måste öppna kommentarsfönstret i ett nytt fönster... kanske är det likadant hos mig. Om jag bara klickar på kommentaren så öppnas det ett felmeddelande :-). Så det kan även vara så för flera.

Varm kram och hoppas dagen blir fin
Liv