söndag 13 september 2009

Handlat.

Dåligt med uppdatering här..
Kan berätta att Ps rygg är bättre, han var iväg till min kiropraktor som inte kunde rätta till honom helt men det blev lindrigare iallafall. Nu är han på taket och sotar :)
Igår var vi på turnè, först till Säter och köpte en ljuddämpare till ATVn. Medan vi väntade på den killen så hann jag in på JaHa, en affär som säljer (mest) vattenrelaterade trädgårdssaker. Fanns en del fint fast jag trodde det skulle vara en större lokal. Sen åkte vi till Kupolen och träffade en annan kille som ville köpa några volvo saker av P. Efter det handlade vi handskar, mössor, en jacka till J och skor till A. Barnen åt på McDonalds och vi åt på hemvägen på Piccolo Mondo...ja...barnen åt lite med oss då med.
Idag var jag och syrran iväg istället, till IKEA och Valbo. Köpte en lampa på IKEA och barnkläder på köpcentret. Och en adidasträningströja åt mig, det var rea, sånt gillar vi! Vi besökte även Göranssons arena, syrrans N var där och kollade när kompisarna spelade. Själv spelade han igår. Vi kännde oss nöjda och åkte hem igen.
Detta åkande och handlande gör att helgen blir för kort, har ju inte vilat :) Nu blir det em-vecka för P igen...sååååå tråkigt. Men vi fixar det också.

1 kommentar:

Susanne sa...

en riktig shopping helg :) vi ses på jobbet på tisdag
kram Susanne