tisdag 15 december 2009

Hostiga barn.

Hemma med två hostiga barn. Jag hoppas på att dom ska kunna gå imorgon. Jag ska in på röntgen på morgonen men P får väl vara hemma en stund om det behövs.
Just nu är dom då så bråkiga att dom borde kunna gå men jag vet hur det blir om en liten stund.... gnälltrötta och helt slut så kommer dom att landa i soffan.
Pratat med en tjej på Hab både idag och igår. Vi vill träffa läkaren och prata om ev medicinering av A, gärna lite fortare än vad dom har sagt. Men det verkade svårt, skulle förhoppningsvis bli kallade liiite tidigare. Ska försöka skriva upp mina frågor så jag vet vad jag vill ha svar på innan mötet. Man blir lätt nollställd när man kommer dit och dom börjar prata om sitt.
Nä...nu ska jag gå och skälla på barnen!

1 kommentar:

linnea-maria sa...

Har varit hemma med Tuli idag. Tur det egentligen. Jag har skottat gården två gånger. Hoppas att barnen kryar på sig så att de orkar gå till skolan snart. Vilken fin juldekoration ni har!!! Kram /linnea-maria