tisdag 6 april 2010

Påsken över men inte lovet.


Hallihallå! Så var påsken överstökad med en massa god mat och måttligt med godis samt någon enstaka snowball. Jag är ledig med barnen hela lovet, sköönt. Hmm...var det igår tro..eller dagen innan? Ja, jag och barnen var iallafall på bio och såg Draktränaren. Gillades skarpt. Kommer vi att köpa sen. Och på tal om köpa så tokhandlade vi idag. Började dagen med ett besök hos svärmor I medans P var till AF. Provade lite olika klänningsmodeller. Sen åkte vi till Borlänge och handlade saker till tvättstugan. Bla klinkers, färg och en hutlöst dyr torkställning, en sån som man hissar upp i taket. Barnen köpte leksaker för egna pengar och vi åt på BK. Jag åt en väldigt god ny kycklingburgare.
Funderar på om vi ska vaccinera oss mot hepatit innan resan? Dom rekommenderar att göra det även till Grekland..frågan är om vi hinner få två doser... Har en hel massa annat att fundera på också, mycket som händer under våren. :) Nu vill jag sätta mig i soffan och se andra delen av Coco Chanel men ett barn, som sov i bilen, är uppe och springer än. Och jag vill ha lugn och ro. Min sambo han är såklart på hockey, det är ju slutspel...och jag ser på dt.se att Leksand vann med 3-2 så då är vi nöjda :)

Inga kommentarer: