söndag 7 november 2010

Tallar och äckel.


Tallar är mina favoriter just nu. Behöver jag deras lugna energi?

Efter en timmes skön skogspromenad med hunden så kände jag mig pigg och energifylld. Kommer hem och möts av en kattkräka på bron. Blä... tog bort det och gick in och duschade hunden i rumpan. Hon var lite lortig och hade ätit gräs. Medans jag stod där så kom P hulkande och stoppade in foten under vattnet. Han hade klivit i en till kattkräka i trappan ner till källaren. Va faaan.... Jaha..det var den positiva känslan. Men men...jag får försöka glömma äcklet och tänka på mina tallar :) Nu ska jag gå och äta för första gången idag. Det blir fläskfilè i gräddsås, rester från igår. Vi har börjat äta LCHF på "riktigt" igen. Fast jag fikade i helgen...men det var ett planerat avsteg. Mot köket!!

1 kommentar:

Oss.... sa...

Hallå där!! Vår katt spydde åxå i helgen.....Tror det var natten mellan Lördag och Söndag.....Alla äckliga hårbollar från råttorna måste ju upp.....Snusk!!

Kram kram