torsdag 16 december 2010

Irriterad!!


Vill bara skriva att jag känner mig jävligt irriterad just nu. JÄVLIGT irriterad. Men jag ska försöka skita i det och plocka fram mina juldukar och förmodligen stryka dom. Och jag ska förmodligen jobba i morgon. Känns mycket bättre idag, ska ta av plåstren senare och se hur det ser ut. ( hua, vill eg inte) Och jag vill att min sega sambo ska ringa till verkstaden och höra hur det blir med bilen. Samma dag som jag opererade mig så gick min passat sönder, vattenpumpen gav upp. Dom bogserade den till verkstaden här i byn men dom hade inga bokningsbara tider förren i februari! Men dom skulle försöka ta den när dom fick tid över. Snällt...men...jag behöver ju bilen snart. Nu är lite irritation borta men bara lite.... Ska gå och äta något och sen blir det dukarnas tur.

1 kommentar:

Bror din sa...

Hoppas det känns bättre nu! Operation?! Vad har jag missat? Trevlig helg / Kram