onsdag 26 oktober 2011

Uselt.


Jaha ja.... mitt hals onda utvecklade sig visst till en riktig förkylning. Eller nått... Ont i halsen och bihålorna, lägger jag mig ner och vilar så klickar det till runt näsroten och sen spänner det som sjutton i ansiktet i ett par sekunder och gör skitont. Sen händer samma sak när jag reser på mig igen. Jag hostar lite, har lätt feber och får frossattacker så jag måste krypa ner under täcket eller klä på mig mera kläder. Av och på med tjockare tröja och raggsockor mest hela tiden. Lite snorig också. Men inget av symptomen tar överhanden utan det är lite av varje. Konstigt. Måste ha läkarintyg från och med imorgon eftersom jag var hemma med nackspärr, huvudvärk och ont i axlarna först. Drygt. Men jag kan inte tänka mig att det har gått över tills imorgon.
Jag vill inte....vill vara på topp och rensa undan, kasta och städa inför kommande födelsedagar och gå igenom kläder inför resan. Men på topp.....det känns länge sedan jag var det någon längre stund. A fyller strax år och vi har inte köpt en enda present än.....inte en enda. Uselt.

2 kommentarer:

Susanne sa...

tråkigt att du inte mår bra :( saknar dig på jobbet. Tog med några tidningar till dig i måndags,dom ligger i mitt skåp och väntar på dig :D Kram

Lovisa sa...

Åh vad kul!!! :D Alltså, inte att du inte mår bra för det lät inte roligt alls, men att ni snart ska åka!! ^^