torsdag 22 oktober 2015

Öm i nacken och andeprat.



Veckorna går...A fyller snart år och jag har typ en present...det blir bara svårare och svårare ju äldre dom blir. Den här veckan var barnen hemma igår, onsdag, för det var studiedag. Och jag gav upp på jobbet och åkte hem. Så himla ont på ena sidan nacken, gick ner under skulderbladet. Dumt. När jag nu bara jobbar tre dagar i veckan så kan jag väl få vara där dom dagarna? Men det gick bara inte att plåga mig kvar. P masserade mig och smörjde in voltaren innan han åkte till jobbet. Känns bättre idag, inte lika stel men öm.

Jag och Hanna tog en promenad för att inte stelna till helt.






Just ja, jag var hem till en familj och pratade med andar en kväll :) Inte som en seans utan dom kände ett obehag i ett av rummen och jag kollade av läget. Berättar inga detaljer men jag tyckte att det gick sådär med själva andepratandet. Hoppas det blir lugnt och lättare att andas där. Jag har ju just aldrig gjort sånt förut men eg är det ingen skillnad mot att ta in en andekontakt i en privatsittning eller så. Fast jag gör knappt det heller utanför Beröringskällans väggar :) Dags att börja öva utanför tryggheten! Båda två i huset fick healing och det gick bra, fick en fin bekräftelse. Healingen är jag mera bekväm med :)


1 kommentar:

Tomas Varg sa...

Så himla tråkigt med din nacke :(
Fina foton :)