måndag 20 februari 2017

Dags igen...5år.




Jaha, ni kanske firade alla hjärtans dag med blommor och middag....själv åkte jag till kyrkogården, tände ljus och lade en ros på mammas grav. Visserligen är det dagen efter som är årsdagen men jag ville att det skulle lysa på alla hjärtans. Jag önskar verkligen att vi hade fått mera tid tillsammans...


Den här fina bilden kom med posten :) Den har min vän L gjort och är full med symboler som är jag.  Tack snälla du!




Och av Ps syster M så fick jag kinesiskt te, inköpt i Kina minsann och en bok. Tack snälla M!


Eftersom jag ligger efter lite med bloggandet så fär ni även några djurbilder :) Både Hanna och Franz var med in till Elvis och Pysen en dag. Franz är snäll mot dom även om han nog gärna skulle vilja jaga dom lite...han testade att lägga frambenen runt Pysens hals men hon drog sig snabbt bakåt och stampade i marken. Sen var hon lika snabbt där och nosade på honom igen :) Dom ses ju dagligen genom nätet men det är en annan sak att vara på samma sida. Hanna däremot är dom inte rädda för alls :)


2 kommentarer:

Laila sa...

Hund, katt och kaniner - ett helt menageri!
Förstår att du saknar din mamma, du är ju ganska ung själv (jämförelsevis) så hon måste ha dött i förtid.
Beror presenterna på att du fyllt år? Grattis i efterskott i så fall!
Allt gott!/Laila

Tomas Varg sa...

Fem år av sorg. Jag tänker på dig ❤