fredag 10 november 2017

Firande, meditation och häxerier.


Ok...först ville ville inte appen lägga upp bilder till bloggen hemifrån...sen inte alls. Nu körde jag lite enhetsunderhåll på mobilen och testade för skojs skull. Och såklart funkade det...när jag eg inte riktigt har tid :)

I helgen fyllde våran älskade A 15 år! Helt galet....15 år gammal. Det betyder att vi har bott i huset lika länge. 
På lördagen var Ps sida här och firade honom och på söndag em var mina hit. Nu skulle han väl ha haft sitt AM kort så han får köra moped och traktor...men det går lite trögt med pluggandet. Kanske inte så lockande då vi går mot vintern.




Det har hunnit vara både Halloween och Alla helgons dag. Vi tände ljus både ute och inne och mina tankar gick till dom som inte längre är med oss i fysisk form.
En kväll gick jag ut i stugan och firade Halloween/ Samhain i min ensamhet. Så mysigt att bara vara där ute.



Siluetten av en häxa...



Och i söndags fortsatte häxerierna, då var det dags för meditation med " häxfröken". Väldigt givande.


Franz gillade grädden.


Muffins till fikat.



Min vinst i en sk Giveaway på instagram.

Igår var jag till JK och  fick en MDT-behandling och massage. Ontskönt och jag är rätt mör i kroppen idag. Efter det så åkte jag till min vän L och fikade i hennes cafe. Kommer nog ett helt inlägg om det vid tillfälle. Fikade iaf rejält...först kladdkaka med kondenserad mjölk sen äppelkladdkaka och en pepparkaksboll. Mätt och nöjd med dagen :)


1 kommentar:

Tomas Varg sa...

Men usch va drygt med krånglande teknik :(
Tur att det funkade nu då :) Vilken fin bild på Franz <3