onsdag 1 november 2017

Nåja...nått ord blev det.


Men jag begriper inte...varför kan jag lägga upp inlägg med mobilen när jag inte är hemma. Men hemma så går det inte, även om jag stänger av wifi. För jag antar att det är kopplingen där som krånglar...blir så trött. Teknik ska bara funka.
Orkar inte trassla och ta reda på saker... Tycker det ramlar in nya mail, förfrågningar, uppmaningar osv hela tiden. Vill krypa in under en filt och komma fram i vår.

Men iaf...i helgen fyller äldsta barnet år så jag har lite att göra innan fikagästerna kommer.... Och på söndagen ska jag och M på meditation. 





Lite is och snö på sjön minsann. Men nu regnar det så imorgon är det nog borta.



Älskar min fina pumpa. :) Har tyvärr inte ställt i ordning altaret till Halloween/ Samhain ute i stugan. Ska försöka klämma in det...



Djuren gillar att hålla mig sällskap i soffan. Ska strax bänka mig och se Bonde söker fru.


Det här var inte alls vad jag hade tänkt skriva men min hjärna blev liksom tom... ny tag en annan dag :)


1 kommentar:

Vargen sa...

Teknik och datorer. Jag skulle kunna dräpa något när det krånglar, speciellt datorer som det inte går att komma ut på nätet med. Men ditt problem, hur sinnessjukt är det att det går att posta när du inte är hemma? Skulle kasta mig in i spisfläkten av vrede :( Fina foton <3