tisdag 20 oktober 2009

Stressblogg.

Hunsens egen spiderman! Han står på listen till panelen

Puh...jag försöker få till en blogg men jag hinner inte få inspiration mellan tvätt, disk, utfodring av hungriga barn, bortplockning av saker och framplockning av kläder tills imorgon, osv osv.

Minns inte alls vad jag ville skriva...

Men ni har aldrig kommenterat så lite som nu som jag tänker nog helt enkelt ge Therese TT underläggen. Susanne har redan och nån mer har väl inte skrivit....eller? Jag får kolla... är det nån som vill ha så kan ni säga till.
Hmm..jo! Peder har varit rörkrökare och satt in en ny varmvattenberedare. Det läcker någonstans inuti den ena tanken verkar det som. Så nu kopplade vi förbi varmvattnet i den och låter den nya ta hand om det. Men...vi borde nog fundera på annan värmekälla, bergvärme låter bra tycker jag. Ingen ved att kapa och klyva, inget eldande i tid och otid, en ren och fin källare där man faktiskt KAN hänga tvätten utan att den blir lortig direkt och ev bygga en bastu. Hur låter det? Dyrt att installera? Jo..men vadå?! Lite får man väl offra för laget!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som en alldeles ypperlig idé! Ren tvätt och dessutom bastu att krypa in i när det är ruggigt och kallt! Härligt! kram kram/ sofia

Annika sa...

Snacka om vig... :D