måndag 11 april 2011

Willy Wonka look a like.


Vilken natt! Både jag och P har drömt jätteknasiga drömmar och han tom drog/slet i mig...rejält. Han drömde att mina fötter var jättenära att brännas av glödande kol och han drog bort mig, i vilken sammanhang vet jag inte. Sen väcktes jag av ett sms.....tatuerar Anna som hade magsjuka. Typiskt!!! Jag som skulle fixa tatueringen och klippa mig och ha en ledig dag. Nähä.... istället så omorganiserade vi lite och jag åkte och jobbade istället. Slutade tidigare och åkte till Maja för att trimma kalufsen. Vet inte riktigt hur jag känner inför resultatet.... det är ju alltid snyggt när dom gör i ordning det. J sa att jag var lik Willy Wonka ( i Johnny Depps version).... Men det blir nog bra, när jag har vant mig. Nu är det trasiga borta och jag slipper ha håret hängandes och slängandes. Hämtade barnen hos mamma och pappa sen tog det vanliga vid...malagning, disk, framplockning av kläder osv. Barnen och jag har haft världens skrattattacker och det är så härligt!

Inga kommentarer: