fredag 20 maj 2011

Återbesök.


Äntligen fredag! Har varit väldigt trött den här veckan, men mått bra. Hoppas på bra väder i helgen så vi kan vara ute mycket för P jobbar natt och ska sova på dagarna. Har ett par funderingar till trädgården men tror P måste hjälpa till på båda...armkraft är bra :) Efter jobbet idag så hämtade jag barnen hos "syskonkompisarna", hjälpte P att bära in ett bord och sen åkte Hanna och jag till djursjukhuset för återbesök. Hon trippade glatt in fast hon tyckte det var jobbigt sist. Men väl inne i undersökningsrummet så kom hon visst ihåg hur det var. Men vi körde samma grej igen, mjuk noskorg, jag och en sköterska höll i och veterinären spolade rent. Bra att slippa ge lugnande. Det så fint ut, skönt, nu ska hon äta klart medicinen och sen håller vi tummarna för att hon inte får det igen. Köpte med pizza hem och sen provmöblerade vi i datarummet. Nu har barnen lagt sig, A är vaken hör jag och P åkte till jobbet. Jag ska se Trädgårdsfredag... i lugn och ro tänkte jag. Har stängt in katterna annars är dom bara uppe hos barnen och bråkar när dom ska sova. Och katterna protesterar inte, konstigt nog. Öppnar igen senare.



Kantskydd och nät på plats.



Inga kommentarer: