tisdag 31 maj 2011

Omväxlande.


Vädret fortsätter att vara omväxlande. Det har ju varit ganska kallt och blåsigt men idag var det kvavt och nu på eftermiddagen/kvällen åskade det. Tycker inte luften blev så mycket bättre. Jag tänkte tvätta och hinna hänga ut den för att torka..... men det blev till att tvätta As påslakan. Hicke hade bajsat på hans säng :( Som tur var hade det inte gått igenom på täcket utan det var bara påslakanet. Dumt av honom, undrar om det var gäddan han fick igår? P fångade nämligen en liten rackare som han rensade och kokade till djuren. Hicke hade även omkull min rosa brudorkidé så det var bark och vatten över halva rummet och bordet fick ett hack. Hmm.... Idag hann jag ligga en ministund i solen innan mamma och pappa kom hit. Dom ville mest säga hej och kika i trädgården. Och medan dom var här så mulnade det på. Jag vill ha fint väder nu och lagom varmt!


Ser nästan ut som girlanger. Mamma tyckte att ni skulle få se min prydnasapel.




Inga kommentarer: