söndag 4 september 2011

I en hög.


Alltså....helgerna är bara så tråkiga när P jobbar natt och sover på dagarna. Jag vill inte dra igång någonting utan bara såsar omkring. Har visserligen tvättat tre maskiner, äntligen tagit tag i min hög med strykning, ätit lunch på pizzerian, slängt några krukväxter och friserat en del andra samt att min snälla mamma var hit och putsade fönstren i köket idag. Men det blir liksom inga stora projekt. Det känns som om man bara karar av det översta lagret...kommer aldrig ner till dom stora grejerna. Men den dagen kanske kommer den med :)
Nu ikväll kom Grålles matte hit och hälsade på, det var roligt fast hon inte fick något fika ;)


Upp och ned, hit och dit...och jo, dom är med på bild igen allihopa :) Tjatigt med kattungar? Ja....men dom upptar en stor del av min vardag just nu och jag är så glad att dom är här...gofisar! Och dom har totalt lagt beslag på Hannas bädd.

Inga kommentarer: